Hoşgeldiniz

ZEVKLE OKUYACAĞINIZ BİR BLOG!!! ALIN KAHVENİZİ. BUYRUN DEVAM EDİN :)

10 Aralık 2011 Cumartesi

Nadire İçkale Kirpikleri... Enteresan...

Ben de istiyorum. Nadire İçkale kirpiklerinden ben de istiyorum... Ben de isterem, siyahhh kirpiklerrrrdennn... Ben de isterem...

Nadire İçkale geçen Pazar günü Ayşe Arman'a röpörtaj vermişti. Orda okumuştum. Rımel kullanmıyormuş. Amerika'dan aldığı bir ilaçla daha doğrusu kozmetik ürünüyle kirpiklerini uzatıyormuş. Bu ürün hem kirpikleri uzatıyor, hem gürleştiriyor, hem de siyahlaştırıyormuş. Sadece üst kirpiklere eyeliner çeker gibi sürmek yeterliymiş. Allah dedim okuduğumda. Bu ürün tam benlik. En en sevdiğim makyaj malzemesidir rımel. Daha doğrusu göz makyajı. Bu ürünü kullanınca aktı koktu yok. Topaklandı yok. Çıkarırken dökülen kirpiklerime ağlama yok. Görüyor musunuz gavur neler icat etmiş? Helal Jonny'ye bana çalışmış :))

Bu ürün röpörtajdan sonra benim gibi çoookkk hemcinsimin de ilgisini çekmiş arkadaşlar. Maalesef henüz Türkiye'de satılmıyor. İki veya üç sene daha da gelmeyecek. Satış fiyatı 150 dolar. Harvey Nichols gibi büyük mağazalarda satılıyor. Ürünü botoxun da yaratıcısı olan Amerikan kozmetik devi bir şirket piyasaya sürmüş. Herhangibir yan etkisi yok. FDA(Amerikan İlaç Gıda ve İlaç Dairesi)onayıyla çıkmış. Bu bilgileri İpek Durkal'ın köşe yazısından öğrendim. Sizce de çok süper değil mi?  Yalnız ürünü kullanmayı bırakınca etkisi de geçiyor. Kalıcı bir şey değil yani. Olsun. Yine de çok iyi.

Şimdi bu yazının üzerine soruyorum. Kadınların son zamanlarda birbirlerine en sık sordukları soru ne? Cevap: Yakın zamanda Amerika'ya gidecek misin :))

Ben siparişimi pilota verdim arkadaşlar. Eşimin arkadaşı var pilot. Bana sık sık parfüm taşırdı da, kirpik ilacı ilk olacak. Heyecanla bekliyorum.  Tri lay lay liii... Tri lay lay loooo...

Bu yazıyı Keşanlı Ali Destanı'nı seyrederken yazdım. Şükür sonunda bir diziyi beğendim yahu. Çok eğlenceli. Daha doğrusu öyle başladı ama gerisi stresliymiş galiba duyduğuma göre. Nejat İşler şahane oynuyor şahane.  Çok doğal ve komik. Belçim Bilgin de iyi. Yalnız bence Belçim Bilgin biraz Beren Saat'ten etkileniyor. Eskiden iyi arkadaştı onlar herhalde ondan üzüm üzüme bakaaa baka kararmış azcık :))

Söylemeden geçemiycem. Kaşlı gözlü arkadaşlar benim derdimden anlamaz... Siz bilemezsiniz sarı kaş sarı kirpik için siyah kaş vad eden ilaç ne demektir?? Tatlının üstünde kaymak demektir. Pizzanın yanında kola demektir :))

47 yorum:

Aslı dedi ki...

Tmm kirpiklerden yana pek sorunum yok ama neden olmasın istiyorum bende :)

Şaka bir yana gerçekten böyle bir şey varsa alınır tabi. Buluruz Amerika'lardan birilerini Ahum :) seninki bir gelsin sonucu görelimde, inşallah dedikleri gibidir.

Keşanlı Ali'yi izleyemedim, Nejat İşler iyi oyuncudur zaten severim :)

deeptone dedi ki...

okurken ağzım kapanmadı gülmekten.
:)

Ahu dedi ki...

Aslı'cım ben beğenirsem sana da getirtirim hemen söz :)) Nejat İşler iyi oyuncu gerçekten. Hele bu dizide aşmış bence kendini. Diziyi internetten izlemeni öneririm. Bu seneki dizileri beğenmemiştim. Bunu beğendim. Çok öpüyorum seni :)

Ahu dedi ki...

deeptone :)) Birilerini gülümsetmek çok güzel. Çok sevindim :) Bu arada son paragrafta kaş yerine kirpik yazmalıydım. Neyse olmuş artık.,

Erguvan Vakti dedi ki...

Sonuçta rimeli de sürekli sürmen gerekiyor,en azından bu ilacın zararı yokmuş.
İlk bölümü ben de izledim eğlenceli ama sonrası kasvetliyse devam edemem,çok daralıyorum.

Ahu dedi ki...

Erguvan Vakti, rımeli özellikle çıkarırken zorlanıyorum ben. İllaki bir kaç kirpik dökülüyor. Bu açıdan da çok iyi bence :)

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Çok sarı olmasada kirpiklerim bende simsiyah olsun isterdim :)
Hem fazla siyah kirpik göz çıkarmazki dimi :)

Ahu dedi ki...

Şehirler Arası Aşk, çıkarmaz çıkarmaz :) Benim kaşım ve kirpiklerim de kahverengi. Sarı diyerek azcık abarttım :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Bütün sorularının yanıtının nerede olduğunu ben biliyorum :)
Bekle iki dakika :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

http://www.lensmakyaj.com/search/label/Kirpik%20uzatma
bu linkte kirpik uzatmayla ilgili sorularının cevabını bulacağından eminim. Umarım istediğin sonucu alırsın.
Sevgiler.

birincisin dedi ki...

diziyi izleyemedim..misafir vardı:)ama senden geçer not aldığı için internetten bakmayı düşünüyorum:)göz makyajını bende severim ama sadece far,kalem kullanırım...rimel akar,topaklanır veya temizlerken beni kirpiklerimden eder diye tercih etmem..ama güzelmiş bu yeni icat..inşallah siparişin eline geçer de kullanırsın..sevgiler..:)

Ahu dedi ki...

Gülen Tezer Üstün, hemen bakacağım şimdi verdiğin linke :)) Çok teşekkür ederim. Sevindirdin garibi. Allah'ta seni sevindirsin :))Sevgilerimle,

Ahu dedi ki...

birincisin, izle izle :)) Bugün gideceğimiz on yüz bin yer var. Kızım ve eşim kafamda. Çıkmadan size bi bakayım istedim. Çok sevgiler canım :))

sevda s. dedi ki...

Tri lay lay liii... Tri lay lay loooo demek, o kadar sevindin :) Benim de kaşım kirpiğim fena değil ama ben de isterdim hem de rimel yok kirpiklerimde kendiliğinden öyle demenin havası da olurdu :) ben de istiyorum o zaman :)
Keşanlıya çook az baktım ben yaa :(

Ahu dedi ki...

sevda s., ya da zaten sevindirik bir zamanımda aldım haberi, o da arada kaynadı diyelim :))

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Melaba;onbinyüz yerden döndün mü? Link işine yaradı mı?
Sevgilerimle..

Ahu dedi ki...

Gülen Tezer Üstün, döndüm, şimdi de evdeki koşuşturma başlıyor :) İlginç bir blog linki. Benden de sevgiler.,

essu dedi ki...

ahum süper bi ürünmüs ben seni cok iyi anlıorum benimde kaşlarım seyrek az ve rengi açık kirpiklerimde uzun olmasına ragmen acık renk oldugu için görünmüyor uzunlugu :P rimell benimde olmassa olmasım :D merakla senin ürününün gelmesini bekliyorum :P

neslice tarifler dedi ki...

Pastel'in renkli rimellerini dene bence. Mor, yeşil, saks mavisi, pembe bile var. Morla, mavisini aldım ben. Bugün moru sürdüm. Süper bişey valla. Bi dene istersen.

Ahu dedi ki...

:)) Canım essum benim :) Sevenin halinden sevenler anlar :)) Alakası var mı boşver şimdi onu düşünmeyeyim. Biraz önce arabada radyoda dinlemiştim. O takıldı. Arabesk takıldım biraz :) Çok öpüyorum seni :))

Ahu dedi ki...

neslice tarifler, sıkıcı biri miyim ben yaaa ?? Kalıplarım var. Dışına çıkamıyorum. Sadece siyah rimel sürerim. Kahverengi bile sürmem :)) Ama eminim sana çok yakışmıştır :))

neslice tarifler dedi ki...

"Duygusal komedi sevenler" adında bi bloğu olan, kompleksiz bi şekilde kendini ifade edebilen, biçok konuda okunabilecek yazılara sahip biri sıkıcı olabilir mi sence?

Kızlar sabah asansörde gördü beni. Mor rimelimi pek beğendiler :) Bi de valla bak hoşuna gidicek.

Ahu dedi ki...

neslice tarifler, çok teşekkür ederim. Güzel görüşünle günümü güzelleştirdin :) Çok sevgilerimi gönderiyorum sana... Tamam bakıcam :))

PINKY FASHION dedi ki...

dediğin gibi gavur neler icat etmiş, bende isterim kim istemez ki:)

Ahu dedi ki...

Pinky Fashion, bu konu hanımlar arasında çokça konuşulmaya başlamış :)

*Selinka** dedi ki...

Allahım ahum gercektenmi cok istiyorsunnnnnnnnnn,ne bileyim bende severim kirpikleri gür ve güzel,galiba berende onu kullanıyor diye okumuştum bir ara sadece amerikada varmış filan diye ayyyyyy yarabbim biz kadınların derdi hep güzel olmak:))))
kolay gelsin paylaş ne olacak merakla bekliyorum,nejat işleri seyretemedim,cnbc takılıyorum,ama aliyedeki rolünde cok cok başarılı idi,sadece kendiyle sorunu var ,yoksa harika oyuncu bencede ,, sevgilerimle şeker ,mailini aldım:)))))
:)))))

canbogazdan dedi ki...

Hadi yine şanslisin Ahucum. Arkadas bulur da getirir insallah...

Ahu dedi ki...

Selinkam benim güzellik karşısında dize gelmeyen mi var şu dünyada :)) cnbc'de güzel diziler var bence de. Çok öpüyorum canım seni :)

Ahu dedi ki...

canboğazdan, birinin bana "şanslısın" demesi güzel. Teşekkürler :)

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

Ben almış kadar sevindim valla öyle güzel file getirmişsin ki :))
Mimin var bende güzel insan...

Ahu dedi ki...

Pasta Köşesi, nasıl güzel bir şey söyledin bana. Canımsın :)) Hemen geliyorum merak ettim :))

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Siyak kaş ve kirpikliyim ama seyrektir benimde bu ilaç süper olurdu benim içinde..
Sevgiler canım

Ahu dedi ki...

Hayat Cafe Tarifleri, sevgilerimle :)

çeşnici Handan dedi ki...

Fazla mal pardon kirpik göz çıkarmaz değil mi ama en kısa sürede siparişin gelir sen de kullanırsın canım umarım söyledikleri gibidir.Sevgiler.

Ahu dedi ki...

çeşnici Handan, sevgilerimle :)

zeyzey dedi ki...

umarım istediğin gibi çıkar ürün. bende benim kıza alayım barii.:))))ne kaş ne kiprik var hatunda .

Ahu dedi ki...

zeyzey, yerim ben onun kaşını kirpiğini :)) Çok öpüyorum seni :)

BASİTTARİFLER dedi ki...

ahucum siteme hoş geldin bende iadeyi ziyaret yaptım hemen izleyicin oldum bayıldım canım yaaa sitene

Ahu dedi ki...

Basittarifler, sen de hoşgeldin. İyi ki geldin. Çok memnun oldum :) Beğenin beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

simgee dedi ki...

bloguma baksana :)

mimledim seni :)

Ahu dedi ki...

simgecim tamam geliyorum :)

ebola dedi ki...

Bu yayın 1.5 sene kadar önce yayınlanmış.öyleyse1. eşi pilot olan arkadaşınız rimeli getirdi mi?
2.Rimel işe yarıyor mu?
3.Türkiye de satışına başlandı mı?

Okula yeni bir öğretmen arkadaş atanmıştı..genç güzel bir kızdı.ilk göze çarpan devasa kirpikleriydi
Kaşına kadar siyah siyah uzun kıvrık kirpikleri.yuh yani okulda da Takma kirpik takıyor diye aramızda asılırdık bacağından..Beraber öğle yemeğine çıktık fırsatı buldum kaçırmadım sordum.
Takma falan değilmiş ..inanılmayacak derecede olmasından dolayı tutup asıldım.hakikaten öyle..Arka arkaya Maşaallah ları sıralayıp sorduk tabiii ırsimi dir ne yapmıştır da böyle olmuştur.
anlattı bize.Meğerse kırkı çıkmadan önce ninesi sineği öldürüp kanını kirpiklerine sürmüş..Hadi yaaa olur mu öyle şey..Mikrop yuvasıdır,Hastalık kapardın,Gözlerin bile kör olabilirdi diye dehşete kapıldık.ama bişey olmamış kuşun ağzındaki karıncayı görecek kadar keskin gözleri,palmiye ağacı gibi kirpikleri var...

carmina dedi ki...

Dilerseniz carmina ürünlerinide kullanmanızı tavisye ederim.Artık carmina da tıpkı avon ve oriflame gibi katlog sistemine geçti,ayrıca burda sürekli alam zorunluğu yok dilerseniz özel müşteri olarak ömür boyu şartsız koşulsuz ürünleri yüzde 25 indirimle alabiliyorsunuz.Kesnilikle taviye ederim,profilimdeki bloğumdan inceleyip üyeolabilirsiniz.Güzel ve hoş yazı için teşekkür ederim.

Ahu dedi ki...

ebola, gelemedi maalesef. Unutmuş :) Ben de sonra tekrar istemedim. O yüzden sonucunu yazamıyorum maalesef.

Ahu dedi ki...

carmina, mutlaka inceleyeceğim ürünlerinizi. Teşekkürler :)

Sinem dedi ki...

bu ürünün sonuçları nasıl Ahu? Memnun kaldın mı?

Ahu dedi ki...

Sinem gelmedi malesefff :(